reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Mendelová

Eva Mendelová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Ak o tom dokážeš snívať, dokážeš to aj spraviť." Povedal Walt Disney a mal pravdu. Každý deň si žijem svoje sny a robí ma to šťastnou. Myslím, že koniec sveta hrozí až vtedy, keď ľudia prestanú snívať... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Povolaním staršia sestra

Eva Mendelová

Povolaním staršia sestra

Rodinu si nenavyberáme, a ja som vďačná za to, že mi prischla moja malá sestrička. Moja Alica z krajiny zázrakov. Stále tak nevinná, žijúca vo svojej rozprávke, kde neexistuje nič zlé. A keď už sa naozaj niečo zlé stane, volá mne. A ja zachraňujem. Som predsa staršia sestra.

  • 26. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 035x
  • 0
Čas a kilometre

Eva Mendelová

Čas a kilometre

Článkov o odchode do zahraničia, z rodného domu, tu už bolo milión. A budú ďalšie, pretože ľudia odchádzajú, opúšťajú, utekajú. Ja som odišla zo Slovenska, opustila svoju rodinu a utiekla pred systémom. Nebudem nadávať na Slovensko, narodila som sa tam, mám to tam rada, len mi neposkytlo možnosti, ktoré som potrebovala. Chcela som zachrániť svet. Najskôr ten môj, potom ten zvyšný.

  • 20. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 639x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu